ابزارخانه

نمایندگی مرکزی ابزارآلات رونیکس

ابزارخانه

نمایندگی مرکزی ابزارآلات رونیکس

اره مویی

اره مویی نوع کمان اره است که بخش بدنه یا کمان آن به شکل U می باشد و تیغه اره آن نیز برای برش متریال های مختلف متفاوت می باشد.از اره مویی دستی برای برش های ظریف و منحنی و پر پیچ و خم در کارهای هنری و برای متریال های مختلف مانند چوب،آهن،فایبرگلاس،پلکسی،پلاستیک و... استفاده می شود.اره مویی بیش تر در هنر معرق کاری کاربرد دارد ولی در منبت کاری و خاتم کاری و ... نیز از آن استفاده می شود.همیشه باید توجه کنید که اره مویی را در جهت عمود بر کار حرکت دهید.اره ای را انتخاب کنید که طول کمان آن متناسب با کار شما باشد.

انواع سوزن منگنه مورد استفاده در نجاری

سوزن منگنه شکلی شبیه به یک مستطیل دارد که یک ضلع ندارد.سوزن منگنه برای اتصال قطعات ازجنس چوب،پارچه،پلاستیک،چرم و... استفاده می شود.سوزن منگنه به صورت شانه ای می باشد یعنی تعداد 50 یا 60 عدد سوزن منگنه در کنار هم قرار گرفته و به هم چسبیده اند و در دستگاه قرار می گیرند.سوزن های منگنه گاهی به شکل حرف V انگلیسی هستند که برای اتصال 45 درجه در ساخت قاب عکس یا آینه کاربرد دارد.نوعی از منگنه نیز هست که دارای ته گرد هست و برای اتصال چندین کاغذ استفاده می شود.اما به طور کلی تمامی سوزن منگنه ها شبیه هم هستند و فقط سایز آن ها متفاوت است.

انواع شکل پاشش آب توسط کارواش

دستگاه های کارواش برای شستشوی سطوح مختلف به وسیله فشار آب استفاده می شوند.به وسیله کارواش لک های چرب و کثیف را می توان به راحتی تمیز کرد.در برخی سطوح و شرایط نیاز به شکل خاصی از پاشیدن آب هست که تمیزی با سرعت و شکل بهتری انجام شود.این شکل پاشش آب توسط نازل و لانس در کارواش ها انجام می شود.آب می تواند به شکل سوزنی،زاویه دار،کاردکی،دایره ای و چرخشی از نازل خارج شود.

اطلاعات بیش تر:کلیک کنید

چگونه سه نظام دریل را تعویض کنیم؟

سه نظام روی دریل نصب می شود و برای نگه داشتن مته و اتصال آن به دریل کاربرد دارد.سه نظام ها قابل تعویض هستند.برای این کار باید دریل را از برق بکشید و یا اگر از نوع شارژی است باتری آن را جدا کنید.سپس پیچ اتصال سه نظام روی دستگاه را در جهت ساعتگرد باز کنید تا سه نظام شل شود.بعد سه نظام را از دریل جدا کنید و سه نظام جدید که باید متناسب با دریل انتخاب شده باشد را برای نصب بردارید.سه نظام را روی دریل قرار دهید و به دریل محکم کنید.