ابزارخانه

نمایندگی مرکزی ابزارآلات رونیکس

ابزارخانه

نمایندگی مرکزی ابزارآلات رونیکس

دریل چکشی

دریل یک ابزار برای سوراخکاری است در نتیجه دارای خاصیت گردشی می باشد.دریل هایی که خاصیت چکشی دارند هنگام سوراخکاری به مته ضربه وارد می کنند در نتیجه سرعت سوراخکاری افزایش می یابد.این خاصیت باعث می شود که نیروی کم تری از طرف کاربر وارد شود.دریل های چکشی هم در نوع برقی موجود هستند هم در نوع شارژی.انواع شارژی دریل چکشی  دارای مصرف بیش تری هستند از این بابت که قابلیت استفاده در مکان هایی که دسترسی به برق نیست را دارند.

بکس بادی چه کاربردی دارد؟

بکس ها ابزاری هستند برای باز و بسته کردن پیچ و مهره های مختلف.بکس ها در دونوع بادی و برقی می باشند که بکس بادی در مقایسه با نوع برقی قدرت بالاتری دارد.

موارد استفاده بکس  بادی و بکس برقی در صنایع و کارگاه های صنعتی می باشد.بکس بادی یک ابزار پر قدرت برای باز و بسته کردن پیچ ومهره در صنایع می باشد و به دلیل قدرت بالا در صنایع مصرف دارد.بکس ها چه برقی باشند و چه بادی دارای  دور آزاد و گشتاور بالا می باشند.

عموما در بکس های برقی از یک سیستم به نام SHAT OFF استفاده می شود.این سیستم به معنی این است که دستگاه ترکمتر ندارد و دیگر نیازی به تنظیم قدرت به وسیله ترکمتر نیست و زمانی که پیچ سفت می شود،به اصطلاح رد می کند و آزاد می چرخد.

بکس ها برای استفاده روی سطوح نرم مانند آلومینیوم و چوب مناسب نیستند و فقط برای کار روی سطح کار سفت و محکم مناسب می باشند.

اره فارسی بر

اره فارسی بر از ابزارآلات برشی نجاری می باشدکه برای برش چوب و ام دی اف استفاده می شود.این دستگاه برای برش های 45 درجه فارسی استفاده می شود،در واقع برش های زاویه دار را انجام می دهند.اره فارسی بر از اجزای اصلی زیر تشکیل شده است:

اره ظریف بر بدون پشت یا پشت دار که روی دسته آن بازویی متحرکی تعبیه شده است.

اره های فارسی بر در مدل های کشویی و ثابت در بازار یافت می شوند که متناسب با کاربری مورد نیاز باید انتخاب شوند.

آشنایی بیش تر با فارسی بر

چکش تخریب

چکش تخریب ابزاری قدرتمند با وزن های گوناگون می باشد که برای عملیات تخریب استفاده می شود.از چکش تخریب عموما برای تخریب در کارگاه های ساختمانی،بازسازی و دکوراسیون،تخریب آسفالت و کاشی و... استفاده می شود.چکش تخریب ها بر اساس وزن دسته بندی می شوند.هرچه وزن چکش تخریب سبک تر باشد برای کارهای سبک تر و هرچه سنگین تر باشد برای تخریب ها حجیم تر و سنگین تر کاربرد دارند.چکش تخریب عمل تخریب را به وسیله ایجاد ضربه انجام می دهد.تفاوت عمده چکش تخریب با بتن کن در این است که چکش تخریب فقط تخریب انجام می دهد،این در حالی است که بتن کن هم تخریب و هم سوراخکاری انجام می دهد.