ابزارخانه

نمایندگی مرکزی ابزارآلات رونیکس

ابزارخانه

نمایندگی مرکزی ابزارآلات رونیکس

ابزار نجاری ،بادی

ابزارآلات نجاری،ابزاری هستند که برای برش،ابزارزنی و ساخت وسایل و قطعات چوبی به کار می روند.برای کارهای نجاری حرفه ای باید ابزار نجاری حرفه ای نیز استفاده کرد. ابزارآلات نجاری حرفه ای که باید در هر کارگاه نجاری باشند،شامل ابزار بادی ،برقی،دستی می باشند.ابزارآلات بادی که در نجاری استفاده می شوند معمولا در صنایع مبل سازی و رویه کوبی کاربرد دارند و شامل انواع میخ کوب و منگنه کوب می شوند.از آنجائیکه اکثرا میخ کوب و منگنه  کوب های بادی به جای نوع برقی استفاده می شوند،پس به یک کمپرسور هوا نیز نیاز است تا بتوان از میخ کوب یا منگنه کوب به عنوان ابزار نجاری استفاده کرد.البته در مصارف خانگی نجاری می توان از منگنه کوب دستی(دیوارکوب) به جای انواع بادی آن ها استفاده کرد.از منگنه کوب دستی می توان در ساخت قاب از قطعات با ضخامت کم چوب،پارچه ها با الیاف مناسب برای منگنه،به عنوان یک ابزار نجاری کاربردی استفاده کرد.

مته چیست

مته ها  ابزارهایی هستند که برای سوراخکاری در دیوار،بتن و سایر مصالح به وسیله دریل و بتن کن استقاده می شوند.مته ها انواع گوناگونی دارند که برای بعضی از مصالح به صورت تخصصی استفاده می شوند.مته های الماسه کاربردی ترین  مته ها برای دیوار و بتن هستند.مته آهن نیز کاربردی است که برای سوراخکاری در آهن و استیل نگیر و همچنین چوب استفاده می شود.برای ایجاد سوراخ بر روی مصالح حساس مانند سنگ گرانیت،آلومینیوم چوب مته های مخصوص این مصالح باید استفاده شود.  انواع گردبر الماسه برای برش چوب و ام دی اف و یا استیل برای ایجاد سوراخ های دایره ای شکل کاربرد دارند.


ابزارخانه کجاست

ابزارخانه،نمایشگاه و فروشگاه مرکزی ابزارآلات رونیکس می باشد که شامل ابزار برقی،دستی،شارژی،جوش و برش،شامل کلیه دریل ها،فرزها،کارواش ها،بتن کن و چکش تخریب،فارسی بر،انواع انبرآلات و آچارها،مته ها و ابزار اندازه گیری،ابزارآلات نجاری و صنعتی و... می شود.کلیه ابزارآلات با گارانتی رونیکس سرویس و خدمات پس از فروش رونیکس سرویس ارائه می شوند.ابزارخانه انواع ابزارآلات را با کیفیت و به طور مستقیم از شرکت به کاربران عرضه می کند.قیمت محصولات کاملا به روز و بر اساس لیست اعلام شده از شرکت می باشد.